دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

دانلود اهنگ عدل موثق محسن چاوشی

متن ترانه  و دانلود آهنگ عدل موثق محسن چاوشی 

عدل موثق قله ی مطلق
فاتح خندق نیست
به جز عشق گفت و
شنودی بین تو و حق
واقعه ی خم گفت به مردم گفت پیمبر
گفت به مردم غیر علی هیچ غیر علی شر
غیر علی هیچ غیر علی شر
قوم نمک کور گوش کن از دور ماه علی بود
از دل کعبه تا در خیبر راه علی بود
قوم نمک کور گوش کن از دور ماه علی بود
از دل کعبه تا در خیبر راه علی بود
کل جهان دید کل جهان بود شاهد منبر
بعد شد اما چشم همه کور گوش همه کر
کوفه ی بد خواه تیغ شما بود روی سر شاه
تا به قیومت رنج فقط رنج آه فقط آه
رنج فقط رنج آه فقط آه
غیر علی هیچ غیر علی شر
غیر علی هیچ غیر علی شر

دانلود آهنگ با کیفیت 320MP3 FILE DOWNLOADدانلود آهنگ با کیفیت 128MP3 FILE DOWNLOAD

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: چهار شنبه 31 فروردين 1401برچسب:Adle Movasagh ، Download ، Mohsen Chavoshi ، Music ، ، آهنگ ، آهنگ Adle Movasagh ، آهنگ Mohsen Chavoshi ، آهنگ جدید ، آهنگ عدل موثق ، آهنگ محسن چاوشی ، اشکان عرب ، امید روزبه ، دانلود ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ Adle Movasagh ، دانلود آهنگ Mohsen Chavoshi ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ عدل موثق ، دانلود آهنگ محسن چاوشی ، عدل موثق ، متن آهنگ ، متن ترانه ، محسن چاوشی موزیک, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM